Meillä oli herätys 5.35, mutta mä heräsin jo 5.20. Joten kävin suihkussa. Sanna oli herännyt siinä vaiheessa ja ihmetelly mis mä oon :D Aamupalaksi kumpikin söi huimat yhden paahtoleivän... :D

Päästiin lähtemään guesthouselta n.6.50. Metrolle päästiin hieman yli 7. Oli nimittäin melko tuskaista raahata mein laukkuja... Metrolla sitten lentokentälle. Harmillisesti me ei päästy istumaan, joten istuttiin suurinosa ajasta mein laukkujen päällä. Sannalle muutaman tunnin unet olivat selvästi liian vähän. Mä en ollu asiasta mitenkään moksiskaan, sillä mua väsytti vain vähän, muttei mitenkään erikoisemmin. Metrolla kesti hieman yli tunti lentokentälle. Metro on myös varmaankin halvin tapa liikkua lentokentän ja Seoulin väliä, sillä mun T-kortilta lähti vain vähän yli 2000 wonia.

2015-08-31%2014.12.53.jpg

Lentokentällä heivattiin laukut ja mentiin turvatarkastuksen läpi. Oli muuten aika hyvin pakattu laukku, sillä mun laukku paino 22,7 kg... Harmitti hieman, että oltiin lähdetty niin myöhään, sillä me ei ehditty syömään mitään ennen lentoa. Ostin kuitenkin yhden lehden, jonka mukana tuli joku juliste?

Tultiin portille ehkä vajaa 10 minuuttia ennen kun ensimmäiset pääs sisään. Me saatiin silti odotella hetki, koska me kuuluttiin ryhmä kakkoseen. Mun paikka lentokoneessa oli sama, kuin menomatkalla :D Mein lento lähti täysin ajassa. Mikä on aika jännä :D

Lento sujui hyvin. Aluks torkuin vähän aikaa, kunnes saatiin jotain pientä välipalaa? (Juoma ja jotain jännää...) Jonku ajan päästä saatiin ihan kunnon ruokaakin. Se oli hyvää~ Hieman erikoista oli, että jossain vaiheessa lentoa saatiin jätskit. En valita, sillä se oli hyvää.

2015-08-31%2012.38.17.jpg2015-08-31%2015.09.55.jpg

Siinä sit en oikeastaan tehnyt mitään. Sanna katto jotai elokuvaa ja mä kuuntelin musiikkii. Välillä pelasin jotain ja otin pienet torkut, mutta en muuta. Jossain vaiheessa aloin lukemaan mun korean oppikirjaa.

2015-08-31%2019.14.02.jpg2015-08-31%2018.55.35.jpg

Vielä muutama tunti ennen laskeutumista saatiin ruokaa. Jotain kasvisruokaa. Ihan hyvää oli.

2015-08-31%2018.03.42.jpg

Suomeen laskeuduttiin 13.25, joka oli puoli tuntia aikaisemmin mitä oikeasti olisi kuulunut.

Mun ja Sannan tiet eros aika pian lentokoneen ulkopuolella, sillä Sannalla oli jatkolento ja mä lähdin ulkopuolelle hakemaan mun laukkua. En ees joutunut odottamaan kauaa, kun mun pinkki laukku tulikin ja pääsin lähtemään.

Oli kiva, kun sai viimeinkin oman netin puhelimeen. Kris oli vastannut mulle ja sanos, ett hän oli nukahtanut viime yönä, joten sen takia hän ei ollu tullut moikkaamaan meitä. Soitin myös äitille ilmottaakseni, ett oon suomes.

Lentokentältä lähdin Finnairin bussilla Helsingin keskustaan, jossa näin Monican. Käytiin kahvilla ja juteltii kaikkee, kunnes mun bussi lähti 17.30. Bussissa torkuin ja kuuntelin musiikkia ja siinä se 3 tuntia sitten menikin. Jäin pois Harjavallassa ja menin äitin luokse. Ihanaa, ku sai ajaa taas pitkästä aikaa autoa.

Harmi vaan, mulla alkaa työt huomenna T_T Ei yhtää jaksais.

Päivittelen tätä blogia vielä kerran tai kaksi, jossa laitan kuvia mun ostoksista. Sekä päivitän kaikkien päivien julkaisut ja laitan kuvat.