Heräsin joskus 1 aikoihin ja tein aamutoimet. Ei kauaa kestänyt, kun Sannakin tuli vihdoin takaisin. Siinä sit Sannakin laitto ittensä ihmisen näköiseksi ja lähdettiin syömään. Päädyttiin siihen yhteen hyvään paikkaan, missä oli liha buffet. Syötiin ittemme yli täyteen.

2015-08-30%2015.43.41.jpg

Syömisen jälkeen lähettiin Myeondongille. Siellä mentiin ostamaan ensin matkalaukku Sannalle. Sen jälkeen mentiin nostaa rahaa. Mulla kuitenkin oli hieman ongelmia asian kanssa, joten mentiin Starbucksiin, missä oli toimiva netti. Siellä hengattiin jonkun aikaa, kunnes mentiin nostamaan mulle rahaa uudestaan. Taas mulla oli ongelmia automaatin kanssa ja lopulta Sanna tuli auttamaan xD

2015-08-30%2016.33.25.jpg

Myeondongilta sit takas Hongdaelle. Heitettiin Sannan laukku guesthouselle ja käytiin Daisossa ja Artboxissa. Ostettiin vähän kaikkee ja mä ostin artboxista itelleni ihanan vaaleenpunaisen polaroid kameran. Siitä sit tultii takas guesthouselle ja alettiin pakkaamaan. Oli kyl aikamoinen homma, sillä mein huone oli liian pieni, ett molempien laukut olis mahtunu auki. Mulla ongelmaksi ilmeni se, että mun laukku paino liikaa. Onneks Sannan laukkuun mahtu ja laitoin jotain tavaroita sinne.

Tavarat saatuamme kasaan lähettiin puistoon. Kuitenkin koska emme olleet syöneet mitään pitkään aikaan, pysähdyttiin syömään dukbokkia ja mini kimbapia. Ja oli muuten hyvää.

2015-08-30%2023.29.33.jpg

SannaT tuli siihen kanssa. Mä ja Sanna päätettiin, ettei juoda mitään, koska on mein viiminen ilta ja mein tarvii herätä 5.30...

Istuskeltiin keskenämme melko hiljaisuudessa. Jossain vaiheessa David tuli, kuten lupasikin. Krissin piti tulla myös, mutta häntä ei näkynyt missän eikä hän vastannut Kakao viesteihin.

Lähettiin nukkumaan 2.20. Tosin kello oli jotain kolme, kunnes alettiin nukkumaan.