Tänään herättiin suht myöhään. Itse heräsin ennen 12 ja Sanna 12.30.

Aamutoimien jälkeen lähdettiin Sedang asemalle. Olin sopinut näkeväni Serimin ja Jennyn 3 aikaan, mutta Jenny siirsi sen 3.30 ja me myöhästyttiin 20 minuuttia T.T Metros ku mentiin, niin siin oli 3 jätkää, jokka tuijotti meitä melkeen koko ajan :D Joku on saanu selvästi mun tuijotus viruksen xD sillä ite tykkään kattella hyvän näkösiä ihmisiä paljon xD ne jätkät oli viel iha söpöi ja mua pitempii xD Onneks mä ja Sanna puhutaan suomee, niin muut ei ymmärrä ku puhutaan niistä. Mä vaan harmillisesti en osaa hallita ilmeitä,  joten jos joku oikeasti seurais mua jonkun aikaa, niin sais nauraa jonkin verran kun kuolaan lähes jokatoisen jätkän perään xD

Paikanpäällä tavattiin tytöt ja mentiin syömään shabu shabua.

2015-08-25%2016.02.55.jpg2015-08-25%2016.54.55.jpg1440586601930.jpg1440586592571.jpg

Syödessä juteltiin kaikkee ja oli muuten hyvää ruokaa. Annoin tyttöjen maistaa turkinpippuria. Oli kyl hauska nähä heidän ilmeet xD Sen jälkeen valitettavasti tyttöjen oli lähdettävä, sillä Serimin piti mennä opiskelemaan ja Jenny työt alkoivat. Annoin Serimille muumi pehmolelun ja suomalaista purkkaa.

1440586611131.jpg

Siitä me mentiin metrolla Myeondongille. Siellä kerreltii ja ostettiin vähä kaikkee. Mun mukaan tuli vähän meikkejä, Cap, paita ja kpop albumeita. VIXX LR, VIXX, Infinite, History ja Kim Sunggyu. Seuraavalla kerralla lisää levyjä :D

2015-08-25%2020.15.22.jpg

Tuorepuristettu sitruuna limu?

Siitä sit takas Hongdaelle. Samalla huomattiin, ettei olla syöty viel päivällistä. Joten C&U:n kautta guesthouselle. Kuitenki päätettiin kadun päässä, ett mennään kattomaan parin kadun päähänmitä siel on, ku oli paljo ihmisiä. Siin ku mentiin nii risteykses olevas drinkki autos oleva mies heilutti meil. Samoin kun tultiin takas, se mies heilutti ja mä heilutin takas xD käveltii vähä matkaa ja mentiin auton luo, ku  mein tarkotus oli käydä yhil paukut,  ku kummanki ääni ei oo flunssan takia iha parhaasta päästä. Saatamme drinkit, tultiin oikeasti takas soluun me syömään. Mein solukee kaverit oli keittiös pelaamassa Unoa, joten syötyämme ruvettiin pelaamaan heidän kans. Tytöt oli Ranskasta ja 20 ja 25 vuotiaat.

20150826_014230.jpg

Pelaamisen jälkeen kirjoittamaan blogia ja nukkumaan.

 

Tänään mua ärsytti erityisen paljon mun hyttysenpistot. Nimittäin mulla on ainaki 13 pistooli eripuolilla raajoja ja ne kutisee tosi paljon.

Mun flunssa on vissiin jo vähän plussan puolella. Nimittäin mun nenä ei vuoda enää kuin hana....

Jännä asia minkä unohdin kertoa 2 viikkoa sitten, tääl ei heitetä vessa paperia pönttöön  vaan roskikseen....