Omg! Huomenna on jo lähtö. En meinaa uskoa. Saattaa olla, että en koko reissun aikana päivitä blogia, sillä puhelimellani ei edelleenkään pysty päivittämään tätä blogia, mutta jos hyvä tuuri käy, jossain guesthouseissa on toimivat tietokoneet ja pääsisin päivittelemään.

Pakkaamisen aloitin tosiaankin muutama viikko sitten ja tänään vasta sain kaikki loputkin kasaan. Tuntuu hassulta, kun matkalaukku on melkein puoliksi tyhjä. Ajattelen vain kuinka pahasti tavarani menevät laukussa sekaisin matkan aikana :D Hyvä puoli on se, että ainakin saan tuotua paljon tuliaisia. Ja tietenkin tarvii ostaa Mintulle (sisko) ja äitille tuliaiset joka kaupungista missä käyn :D

Tein mun lähtöselvityksen tos aikasemmin ja saakeli T_T Lento on ylibuukattu ja mä viel tein mun lähtöselvityksen nii myöhää, etten saanu ihan siit kohtaa paikkaa, mistä olisin halunnu. No sainpahan kuitenkin ikkunapaikan joka oli pääasia :D

2015-08-01%2023.17.39.jpg

Siinä mun pakkaaminen + mun jalat :D

Kello on pia 12 ja mun pakkaamiset on viel viime silausta vaille valmis. Ehkä vois men nukkumaanki, ett jaksais jotenki herätä ennen 6.00.

En meinaa vieläkää uskoa, ett nään Main ja Sannan pian~