Tänään heräsin ennen 2, koska Sanna heräs kans. Alkuperäinen tarkotus oli herätä vasta puol 3 jälkeen. Laitettiin itteemme kuntoon ja Sanna lähti puol 4 maissa. Mä kirjottelin eilisen päivän blogia, kunnes mäkin lähdin ulos. Kiersin Norito puiston ja otin SannaT:hen yhteyttä. Lähin sitten ettimään häntä, mut mun matkalla mun huomion varasti kaikki katuesiintyjät. Lopulta pääsin oikeaan paikkaan ja löysin SannaTn. Lähdettiin siitä metrolla liikkeelle ja löydettiin ittemme yhdestä kirjakaupasta. Ostin itelleni 4 korean oppikirjaa ja pari värityskirjaa. Siitä sit käveltiin Insadongille. Siellä käveltiin hetki ja sain ostettua äitille ja iskälle tuliaiset.

Koska en ollu syöny viel mitään kunnollista, mentiin kauppaan ja ostettiin itellemme ruokaa. (Nuudeleita) ja syötiin kaupassa. :D Aika jännää syödä kaupassa.

1440843912485.jpg

Siitä sit käveltii metrolle ja tultiin Hongdaelle. Mul oli hauskaa, ku SannaT tykkää tuijotella ihmisiä. Siis niinku enemmän kuin mä. Ja mä tykkään tuijotella ihmisiä paljon. Nimittäin metrossa oli 2 jätkää ja SannaT tuijotteli niit xD itekki kyl olisin varmaan tuijotellu niit, mut Olin selkä päin niit, nii ei tuijottelu onnistunu. Tosin silti tuli katsekontakti muutaman kerran sen toisen jätkän kans.

Koreas on muutenki hauskaa, ku korealaiset oikeesti tuijottaa länsimaalaisii. Ja sit tietty ku mäki tuijottelen kaikkii söpöi jätkii, nii tulee paljon katsekontakteja xD Sit ku viel ymmärtäis mitä ne puhuu... Suomes ihmiset oikeesti ei ees katso toisia ihmisiä päin saatikka katso randomeita ihmisiä silmiin.

Hongdaella mentiin guesthouselle viemää mun tavarat ja ladattiin mun puhelin ja SannaTn tabletti.

Hieman ennen keskiyötä lähdettiin puistoon. SannaT oli tosi tosi väsyny. Mut silti mentii kiertelee puistoon. SannaT tanssi jonku aikaa ja mä kattelin.

2015-08-30%2000.33.27.jpg

Jossain vaiheessa SannaT otti pienet tortut mun vieres. Siin sit päädyttiin kiertämään vähä puistoa ja mentiin istumaan. Jossai vaihees siihe tuli yks länsimaalane mies, jonka SannaT tunsi. Se vei meiät syömään pizzaa. Sieltä ku tultiin takas puistoon, löydettiin David. Jäätiin siihen sit hengailemaan. Jossain vaiheessa SannaTn viereen tuli joku korealaine jätkä. Se yritti saada meitä sen mukaan syömään ja noraebangiin, mut ei jaksettu liikkuu mihinkään. Taas harmitti, etten osaa koreaa. Eikä ne osannu erikoisemmin englantii. Ne häipy siin sit jossai vaihees ja Kris tuli hengas siihe kans. Kris tosin katos ain välil mystisesti.

2015-08-30%2006.09.43.jpg

Eiks hän ookki söpö :D Kris on Youtubisti, joten menkää tsekkaa hänen youtubetili. https://www.youtube.com/channel/UCggEPZWEkj4MRBk1siZCXiA

Oli hauskaa jutella Davidin kans, ku mun enkku ei oo ihan paras, nii mä ainakin yritin sanoo vaikee sanan, nii David ymmärsi ja sano sen sanan mun puolesta.

Puol 7 aikaan lähin nukkumaan ja SannaT haki laukku mun huoneesta ja lähti.

Oli kiva päivä.