Tänään yöllä heräsin monta monta kertaa. Yhen kerran heräsin 7 aikoihin johonkin painajaiseen. Sit menin takas nukkumaan ja heräsin 11 maissa taas painajaiseen ja siin unes mä kuolin T_T

Siin sit yritin herätel itteni, kunnes Sanna laitto viestii ett ne syö lounaan niitten poikaystävien kans. No mä laitoin oppalle viestii, jos se haluis tulee mun seuraks Myeondongille ja tietty hän halus :D siin sit laitoin itteni kuntoon, vaikka mua väsytti ihan himputin paljon. En oikeastaan ajatellu yhtää, ett kui kauan oppal menee matkoihin, joten päädyin odottaa sitä melkeen tunni xD käytännös mä nukuin seisaaltani mein tapaamisen paikas xD Viimein ku Oppa tuli, nii lähettiin metrolla Myeondongille. Hyvä ku Oppa yritti selittää jotai, mut mun aivot ei ollu viel hereillä,  nii en ymmärtäny puoleekaa mitä se sanos xD

Myeondongilla kierreltii hetki, kunnes löysin mitä olinki tullu hakemaan, eli repun. Damn söpön repun sit ostin. Meinasin, ett olisin menny ostaa mun kpop levy samal kertaa, mut aattelin säästää herran ainaki osalta mun kpop hulluudelt xD

Siit sit käytiin nopeasti Young Plaza:ssa, ett sain kävellä ne piano portaat ja kattella SM kamaa. (SM = SM  entertainment =levy yhtiö) Siitä sit mietittiin hetki mitä tehtäisiin ja ehdotin ett mennää Cheonggyecheonia kattoo. Eli pieni joki Seoulissa. Metrolla sinne ja pääsin leikkimään vedellä :D Oppa ei ehkä ollu nii innoissaan mun vesileikeistä xD Siin sit hengailtii hetki, kunnes totesin, ett mun olis hyvä aika palat guesthouselle, sillä olin ilmotan Sanalla ett meen Myeondongille ja tytöt oli palanu jo guesthouselle. Samalla huomattiin, ett alkaa ukkostaa, ku kuulu jyrinää. Oppa saatto mut ovelle asti, kunnes lähti ja mä kapusin portaat sisälle.

2015-08-16%2018.54.42.jpg

Hetken aikaa hengattua sisältää, mä ja Sanna lähettiin kahvilaan. Sillä aikaa oli alkanu tihkuttaa vähän. Mentiin Edita kahvilaan ja tilasin jonkun tosi hyvän mansikka juoman. Omnomnom.

2015-08-16%2017.46.30.jpg

Siit sit Bodyshopin kauto takas guesthouselle. Mai oli sopinu Monican ja Ginan kans, ett nähää 7 aikaa viereisessä leikkipuistos. Sinne siis. Samoihin aikoihin alko sataa vähän lujempaa. Lähettiin ettimään tiettyä ruokapaikkaa. Ja sitä vettä tuli ku Esterin perseestä. Ja se salamointiki viel kaike lisäks. Jouduttii kävelee suht kauan ja sateenvarjoista huolimatta, me oltiin ihan läpimärkii. Ravintola jota oltiin etitty, nii oli sellane paikka ett sielt sai vaa tilat, muttei syödä paikanpääl.

2015-08-16%2019.33.16.jpg

Kiroten lähettiin takas päi. Päätettiin,  ett tullaa mein guesthouselle ja tilataan kotiin tuotuna kanaa. Kuitenki ku päästiin guesthouselle, päädyttiin siihe ett Sanna ja Monica lähti hakee niit kanoi.

2015-08-16%2021.10.27.jpg

Viimeinki ruoka tuli ja alettii syömään. Sanoisinko, että mulla oli iha himputin nälkä, koska en ollu syöny koko päivän lähes mitään. Paitsi redbean pullan ja sen juoman kahvilassa. En osaa pitää itestän huolta ilman muiden apuu xD Sama ku en sais kävellä yksin missään päin Seoulissa,  koska meinaan jäädä joka kerta auton tai mopon alle.

Kana oli niiiiin hyvää. Olisin halunnu syödä lisää, mut olin jo syöny itteni ylitäytee.

Mä en juonu Sojua lainkaan, koska olin nii täyn. Meil kuitenki oli tosi hauskaa ja oltiin vähä liian äänekkäästi,  sillä guesthousen manageri tai mikälie tuli huomauttaa asiasta ja sano, ett tarttis ilmottaa hänel aina ku tulee vierait ja huoneis ei saa ryypät.

Monica ja Gina lähti suht pian sen jälkeen ja me jäätiin keskenämme ja mentiin nukkumaan.