Edelleenkin suht huono olo. Aiemmin mulla oli pelkkä kurkku kipee ja nyt alko sit nenä vuotaa T_T

Herättiin siinä 11 maissa. Laitettiin ittemme kuntoon ja lähettiin syömään Crazyduk:iin.  Syömisen jälkeen kiereltii vähän Hongdaeta, sillä Mai halusi ostaa tuliaisia. 5 aikaan tultiin takas guesthouselle ja lähettiin SangA:n kanssa kauppaan ostaa ruokaa. Mentiin bussilla ja etittiin hetki oikeaa kauppaa. Kaupassa ostimme lihaa ja jotain muuta.

2015-08-23%2018.07.52.jpg

Siitä sit takas guesthouselle. SangA valmisteli ruuan ja 7 jälkeen mentiin katolle valmistamaan sitä. Höpötettii siinä kaikkea ja siin oli myös yks jätkä joka työskentelee täs guesthouses. Siin alko hiljalleen tulee muutakin porukkaa, jokka oli SangA:n kavereit. Siihen tuli myös yks jätkä, jonka nimi oli Chris ja hän oli kotosin Amerikast, mut on ollu koreas jo pian 6  vuotta ja toiminu opettajana 4 vuotta. Meil oli aika kivaa ja syötiin ittemme täyteen.

11904710_10207636431247648_4005359422760

9 jälkeen lähettiin taas viereiseen puistoon. Siin ku etittiin istumaan paikkaa, kuulin suomea ja totesin ett siin mein vieres istu 3 suomalaist tyyppi. Lopullinen varmistus tuki,  kun Sanna (suomalainen jonka tapasin eilen) meni juttelemaan niille. Ne 3 suomalaist kuitenkin vaikutti silt, ettei niit oikee kiinnostanut mein seura, joten mentiin omiin oloihimme :D

Vähän ajan päästä Sanna tuli juttelemaan mein kanssa. Juteltiin siin vähän kaikkea ja meinasin kuolla kateellisuuteen xD Sanna nimittäin asuu Koreassa. Sanna näki jonku sen kaverin istuvan mein vieres ja tää jätkä oli joku taikuri. Tyyppi näytti meil muutaman tempun, jokka oli tosi siistei :D Hän muistutti vähän FTislandin Hongkia. Ja ikää häneltä löytyi kuulemma 18 vuotta vaikka mä olisin arvellu jotai 21.

Jossai vaihees se jätkä lähti ja jonki ajan pääst myös Mai ja Sanna lähti. Mä ja Sanna jäätiin keskenämme ja höpötettii kaikkee. Siin sit joku jätkä tuli istuu Sannan taakse ja selvästi halus jutella meil :D höpötettii sil jotai ja hän ehdotti, ett mentäisiin pizzalle, mut xD ei. Mä lähin takas guesthouselle ja Sanna jäi pyörimään puistoon :D

Kiva päivä oli.

Hyvä huomata, ett ees joku mun kavereista seuraa mun blogia aktiivisesti :D ku en ollu kirjoitellut moneen päivään mitään, nii tuli viestii mitä kuuluu ja miksen oo kirjoitellut mitää. xD hyvä ett ees joku ajattelee mua, ku omast perheestä kukaa ei kysele miten menee. Ja varsinkin viel ku toi pohjois korea tos uhottelee. Tosin mua se ei kyl mitenkään erityisemmin liikuta.