Tänään heräsin, kun Main herätyskello alko soimaan 8 aikaan. Mai ja Sanna jatko nukkumist vielä, mut mä kävin suihkussa ja aloin laittamaan itseäni valmiiksi.

Tytöt heräs siin jossai vaihees ja saimme itsemme kuntoon suht nopeasti. Lähdimme kuitenkin vasta hieman ennen 11 guesthousestamme. Tajusin myös siinä vaiheessa, etten ollut ottanut kuvia guesthousestamme, mutta ei voi mitään :D

2015-08-10%2010.47.31.jpg

Pakko sanoa, että 2 matkalaukun raahaaminen metrossa ei ole mitään lempi puuhaa... Onneks metrot ei ollu iha täpötäynnä. Siinä ku mentiin ensimmäisiä rappusia alas metroasemalle, joku vanhempi mies autto mua kantamaan mun pienen matkalaukun :D ystävälllistä.

Viimein kun päästiin Busan Stationille, niin ostettiin mein liput ja odoteltiin. Pakko myöntää, ettà iha himputi kallista mennä Busaniin. lähemmäs 59000 wonia per suunta.

No junassa meil oli samat paikat, kun tulomatkallakin. Eli Mai-Mä-käytävä-Sanna. Ja jossaivaihees Sannan vieree tuli sellane söpö korealaine jätkä T_T

No sit ku päästiin Seouliin, niin taas saatiin rahdata mein laukkuja. Mutta onneks Mai tiesi mihin oltiin menossa, niin matka sujui nopeasti. Mein gueshouse on ihan Hongik universityn vieres. Eli Hongdaella. Saatiin mein huone ja levittäydyttiin. Mä pääsin nukkukmaan alas. YeY! Siitä sitten lähetiin nostamaan rahaa. En tiiä mikä ihme noilla pankkiautomaateilla on mua vastaan, kun taaskaan en meinannu saada nostettuu rahaa. Mut onneks sain silti :D

Viimein kun oltiin saatu maksettua mein yöpymiset, niin lähdettiin ulos ja nähtiin Monica ja Gina! Jeeee!! Eli mein 2 suomalaista kaverii. Siitä sit mentii syömään yhteen paikkaan, missä olin käyny viime vuonna. Ja edelleenkin oli hyvää ruokaa :D

1439206336555.jpg

Syömisen jälkeen lähdettiin ostamaan Sojua xD Ja lynttäydyttiin mein guesthousen viereisee puistoon. Meil oli toooosi hauskaa :D Ja oli tosi kiva jutella Monican ja Ginan kans, ku en ollu nähny niit pitkään aikaan.

1439216188111.jpg

Valitettavasti mein nuorin ei kestäny mein juomista ja hänel tuli huono olo. (Monica ja Gina on -94 syntyneitä) Onneksi Sanna ja Mai piti Ginasta hyvää huolta :) ja saivat hänet sekä Monican taksiin ja taksin heidän hotellille? Sillä aikaa mä katoin mein tavaroiden perään ja näytin tyhmältä istuessani yksin :D Mutta pakko todeta, että Soju ei tee mitenkään pahaa krapulaa. :D

Siitä kun lähettiin niin jäätiin vielä juttelemaan joilleki länsimaalasille tyypeille :D Ja sitten takas guesthouseemme ja nukkumaan. Yks huono puoli mun sängyn paikassa on se, että ilmastointi osuu jonkun verran muhun ja mul oli vähä kylmä, mut onneks tääl on paksut peitot :D Mä ja Mai käytettiin paksui peittoi ja Sanna pelkkää lakanaa :P Ja Sanna viel nukkuu ylhääl, jonne ilmastointi osuu kaikke eniten.

Kuten ihmiset varmaan huomas, nii mä pystyn käyttämään Ä merkkiä. Mutta kirjottelenkin tätä blogia Main kannettavalla. Mutta edelleenkään en pysty lisäämään mitään kuvia, sillä kuvat on puhelimessa, enkä saa niitä mihinkään. Joten lisäàn kuvia vasta kun pääsen takas Suomeen. Ellei käy ihmettä ja saisin joskus jotain kuvia lisättyä...