Tänään herättiin 1 aikoihin. Erittäin hehkeinä 5 tunnin unilla. Laitettiin ittemme kuntoon ja lähettiin syömään. Kuitenkin ravintolan ulkopuolella kuultiin musiikkia vähän matkan päässä, joten seurattiin ääntä ja löydettiin lava. Lavalla ei ollut vielä ketään, mutta siinä näytettiin jotain musiikkivideota. Eikä kauaa kestänyt, kun lavalle nousi 7 jätkää jotka alkoi esiintymään. Bändi oli M crown. Debytoi kuukausi sitten. Vetivät 2 omaa biisiä ja  yhen B1A4 ja yhen BTS biisin. Olivat kyllä hyviä ja söpöjä. Pienen keikan loputtua mentiin viimeinkin syömään.

2015-08-28%2017.41.27.jpg2015-08-28%2017.33.21.jpg

Syömisen jälkeen lähettiin COEX mall:ille. Matkalla sinne, metrossa sain tehdä viimeinkin sen mitä oon halunnu tehdä siitä asti kun metrolla oon kulkenut täällä. Annoin oman istumapaikkani sellasel länsimaalaisel naisel, jolla oli vauva. Se vauva oli kyl niin söpö. Oli myös huvittavaa seurata, kun sen naisen vieressä istu n.30 vee mies joka puhu puhelimeen koko ajan, niin se tuijotteli sitä vauvaa :D

COEX mallilla mentiin SMTOWNiin. Kierreltii hetki ja mentiin siellä kahvilaan. Saatiin juoman mukana sellaset söpöt pullot.

2015-08-28%2011.11.21.jpg

Mulle tuli just kahvilassa migreeni. Ja kaiken lisäks mulla ei ollu särkylääket mukan. Sanna anto sen aurinkolasit mulle.

2015-08-28%2020.32.07.jpg

Tuntu vähän tyhmältä olla aurinkolasit päässä sisällä ja ulkona, ku oli pimeetä, mut ne kyl autto. Metrossa meitä vastapäätä istu 2 jätkää, jokka tuijotteli meitä ain vähän välii. Onneks mul oli aurinkolasit, nii mä tuijottelin niit takas xD Harmi, etten ymmärrä koreaa, ku ne höpötteli jotain meist.

2015-08-28%2022.26.46-2.jpg

Takas Hongdaella heitettiin kamat mein huoneeseen ja lähettiin puistoon. Puistossa löydettiin SannaT ja pari muuta tuttua. Höpötettii kaikkee ja jossain vaiheessa Kris tuli siihe myös (Puolalainen). Jossain vaiheessa siirryin Davidin ja Krissin seuraan. (Australialainen ja Puolalainen) siihen tuli myös jotai muita miehii. Mul oli tosi hauskaa niitten kans. David on iha himputin outo, mut hauska. Sannat hengas vähän matkan pääs.

2015-08-29%2001.05.33.jpg

Käytii myös syömäs jossai vaihees.

2015-08-29%2003.14.58.jpg

Ilta kulu kivasti ja jossain vaiheessa siirryin Sannojen luokse. David ja toinen australialainen seuras mua melko pian. Siihen tuli joku vanha korealainen känniläinen, joka alko selittää jotai iha himputin outoo englannin, saksan ja korean sekoituksella. Loppujen lopuks en ees jaksanu kuunnella koko tyyppiä.

Aamu alko sarastaa ja kello oli jotai 7 aamulla, kun Sannat ja pari muut tyyppii päätti lähtee noraebangiin. Koska en halunnu jäädä yksin, seurasin niitä. Noraebangissa oli iha himputin kylmä ja mua väsytti ihan sairaasti. Muut lauleskeli ja mä vaan kuuntelin, koska en kehdannut laulaa mitään mun äänellä.

2015-08-29%2008.24.03.jpg

Siitä sit takas guesthouselle ja nukkumaan. Katoin kelloa viimeisen kerran 8.50.