Tänään heräsin monta kertaa yön aikana. Ja varsinkin aamun aikana, kun joku rakennusmiehet metelöi tos vieres. Sanna ja Mai tuli 12 aikoihin. Siinä sit laitoin itteni ihmisen näköseks ja lähettiin syömää. Otettiin kaikki bibimbapia. Se oli niiiiin hyvää, mut se oli liian iso annos, enkä jaksanu taaskaan syödä kaikkee.

2015-08-15%2012.42.15.jpg

Syömisen jälkeen käytiin kaupas ja tultii takas guesthouseemme. Otettiin pitkät päikkärit, kunnes alettiin laittaa ittemme kuntoon :D tuntuu kivalta, ku oon oppinut vihdoinki meikkaa sillee kivasti.

2015-08-15%2011.12.31.jpg

Vihdoin kun saatiin ittemme valmiiks, Main ja Sannan poikaystävät ilmotti,  ett ne on Hongdaella. Siit sit lähettiin ulos ja tavattiin jätkät viereisessä puistos. Damn mä tunsin itteni ulkopuoliseks. Miten onki, ett aina mä oon se ns. Kolmaspyörä xD

No kuiteski mentiin syömää ja muut höpötteli jotai, ku mä olin vaa hiljaa ja hihittelin itekseni maailman menoa.

Syömisen jälkeen yritettiin ettii sopivaa paikkaa mis voitais juoda, mut mut joka paikka oli täyn. Lopulta löydettiin sopiva paikka. Siel tilattiin juomist. Tais olla 4 pulloon loppujen lopuks, mitä juotiin Sojua.

2015-08-15%2021.44.37.jpg

Main Zac ei juonu ku yhen shotin, ku sen piti pystyy ajaa viel autol. Kummiski Zac opetti meil uusii juomapelei. Mul oli ainaki hauskaa vaik mul ei ollukkaa seuraa. Sen jälkee mentiin vihdoinki clubille. Ja mihinkää muualle ku NB2 vihdoinki mä pääsin sinne. Oon halunnu mennä sinne siit asti ku kuulin koko paikasta, eli jotai 2 vuot. Siel oli tosi paljo ihmisii. Mul oli hauskaa siit huolimatta, ett mun seurana oli 2 pariskuntaa :D Joku jätkä yritti tanssii mun kans, mut hääsin sen pois xD siit sit mentiin  toiselle clubil, joka on toisel puolel katuu, eli NB1. Siel ei oikeest ollu melkeen ketää. Mut 'tutustuin' 2 saksalaisee tyttöön,  ku tunsin itteni tyhmäks tanssiessani yksin xD

Ei me lopulta oltu NB1 kauaa vaa lähettiin pois. Mai ja Sanna halus jo lähtee. Onneks tytöt saatto mut mein guesthouselle, koska mä en olis löytäny välttämät peril xD tytöt sit lähti ja jätti mut taas yksin. Mut ei se mua loppujen lopuks haittaa :D mä kävin viel kaupas ostaa juomist ja tulin takas ja meen nukkuu. Kiva päivä oli. Huomiseen~