Tänään herättiin 11 jälkeen. Mulla oli aika kurja olo. Mai sanos, ett Sanna ja tyttöjen poikaystävät oli tulos pian, joten tehtiin aamutoimet nopeasti. Mä meinasin ottaa päikkärit, sillä mun kurkkuun sattu ja yskein. Kuitenkin Sanna ja jätkät tuli suht pian. Zac ihmetteli miks olin kietoutuu peittoihin, mut ymmärsi, ku selitin ett oon kipee. Mulla oli vissiin kuumetta vähän.

2015-08-22%2015.13.18.jpg

Hengailtiin jonku aikaa mein huoneessa. Zac on tosi hauska tyyppi :D Mä sain mein guesthousen tyypiltään jotai tosi pahan mausta lääkettä.

Siit sit lähettiin ja mentiin Eunhwa woman's Universitylle. Siel kahvilaan, jossa tilasin itelleni Lemon honey teen. Se oli hyväää~ ja kuumaa xD

2015-08-22%2016.27.58.jpg

Oli tosi hauskaa olla muitten seurassa, vaikkei omaa jätkää ollukkaa. Kuitenki Oppa ehdotti, ett nähään joten lähin siit sit yksin metrolle. Oli omaltaval hauskaa, ku iha väsyneenä ja vähä kipeenä yrittää päättää mihin suuntaan lähen xD ja oli muuten tosi lähellä, etten oikeesti lähteny väärään suuntaan.

Viimein kun tapasin oppan, mentiin Sinchoniin. Oli kiva nähä tuttu paikkoihin vuoden takainen ja näin mein vanhan guesthousen.  Sinchonis hengattiin jonku aikaa, kunnes Oppa saatto mut takas guesthouselle. Sanna ja Mai ei ollu tullu viel takas. Tytöt tuli kummiski suht pian. Mä lähin kauppaan, sillä en ollu syöny koko päivän muuta ku muutaman leivän palasen.

Ostin nuudeleita~ menin syömään niitä sit yhteisiin tiloihin ja kattelin muitten kans siin samal jotai korealaist draamaa. Sen jälkeen sit takas huoneeseen. Siin höpötettii jotain ja Sannalle tuli herkkä hetki, ku ajateltii, ett Mai lähtee pia takas kotiin.

Rauhotuttuamme lähettiin hengailemaan puistoon. Päätin etten juo mitään alkoholi pitoista tänään :D joten tyydyn limuun. Siinä katteltii, ku jokku tyypit tanssi. Siin kattelin samal ohi kulkeviI ihmisii ja jotenki sain katsekontaktin yhen jätkän kans. Hän päätti tulee istuu mun vieree ja alettii höpötteli siin kaikee. Randomein aihe oli eutanasia. Ei mitään tietoa miten aihe menikin siihen xD tyypin nimi oli Steve, mut oikee nimi Donghwan tai joku vastaava ja ikää oli 29 vee. Tosi hauska tyyppi. Ja lupasin mennä sen kans juomaa ens viikol xD lol.

Siinä ku juteltiin, nii kattelin yht tyttö,  ett kauheen tutun näkönen. Sanna ja Mai tuli sanoo, ett he lähtee joten olin lähössä niitten perään. Kuitenkin päätin men moikkaa sitä tyttöön ja olinkin oikeessaa.  Tyttö oli yks suomalainen jonka kans olin jutellu ennenki xD pieni maailma. Lyhyen keskustelun jälkeen lähin takas guesthouselle ja nukkumaan.

Edelleenkään olo ei oo ihan paras, mut ei voi mitää.